Alla inlägg den 6 januari 2013

Av crazychicka - 6 januari 2013 19:11

Heej!!   


Jag är sååå grymt ledsen för de dåliga uppdateringarna så detta kanske blir ett överdriver långt inlägg om typ det mesta!


Frågestunden tycker jag inte går så bra.. Har ni nästaninget att fråga mig?:o Men jaja ni kasnke inte vill veta så mycket, ad vet jag..:D


Förlåt för alla stav fel men m jag t.ex har skrivit ett ord felm och sen ska "gå" tillbaka för att rätta så lagar min dator ihop typ så förlåt, har typ världens segaste dator!! Srry för det <33


Jag skulle tcka att det var sjukt snällt om ni tipsade om min blogg för efter att jag blev hackad tror många att jag har slutat blogga fast verkligen inte!! Jag tycker att det är roligare än någonsin så snälla snälla tipsa på t.ex eran blogg (om ni har en) eller på facebook, skype, msn asså vadsomhelst!! :D ILY


Jag tycker att det är jobbigt att det heter dagens/veckans låt så jag tänkte döpa om det till Min<3låt!! Haha lite konstigt kanske men aja.. Ni får gärna tipsa om låtar som ni älskar så kasnke jag tipsar om de på bloggn för ja tycker att musiken nu börjar bli lite dåligt och jag längtar sjukt mycket tills ny musik för 2013 kommer ut! Jag tror det kommer bli ett awsome år med awsome musik ;) Hoppashoppas..


Min<3låt:


Jag valde The a team av ed sheeran för at jag ÄLSKAR att sjunga och jag har börjat tycka om att sjunga den låten och då blir det som en <33 låt... Vet att den är lite gammal men den är lätt attb sjunga och eftersom jag tycker om att sjunga den och sjunger den ofta så blir det Min<33låt!! :D ( gillar den med text även om de låter precis samma men jag sjuger den så vil se textenn! <33)


Förlåt om det blev ett överdriver långt inlägg och ni som fortfarande läser detta(Hahaha)-!! ILY!!!<33


Xoxo the girl behing CrazyChicka

Presentation


I'm not any normal girl. I'm the girl behing CrazyChicka!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards