Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

Veckans blogg!!

Av crazychicka - 6 februari 2013 19:03

Hejj

Jag tror min dator hatar mig just nu för den laggar så skit mycket det är liksom omöjligt!!

Idag har jag bara varit i skolan och jag fick så sjukt ont i huvut jag trodde det skulle typ explodera eller nått jag rär så trött och ledsen för alla stavfel


Jag tänkte iallafall börja med Veckans blogg så kommentera att duär med och skriv gärna om din blogg ;9 och varje vecka kommer jag välja en blogg ! Hoppas att du är med! :D men jag min dator laggar som sagt så hoppas ni är nöjda med inlägget!!


pusspuss!kommer nog ett inlägg imorgon eller på typ söndag för jag har l

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av crazychicka - 5 april 2013 12:09

Siitter I soffan o chillar Kollar på tv idag blire nog inte så mkt att göra fast jag vill in till stan sjukt mycket Hejjdå...

Av crazychicka - 1 april 2013 10:41

Heejj Ligger i sängen o vill kolla på film :/ sitter vid mobilen så får nog bli YouTube, Har Inget att säga nu såå hejjdå (Rubriken-börjanpåfall-justinbieber)...

Av crazychicka - 1 april 2013 00:28

Heejj! Först o främst GLAD PÅSK!! Hoppas ni har haft en unerbar helg med massor av skoj och påskägg;) Själv har jag fått några påskägg Ledsen för dåliga upptaderingar, haft skiiit mkt prov på sistonde o så Idag har jah mest chillat med fam...

Av crazychicka - 1 april 2013 00:28

Heejj! Först o främst GLAD PÅSK!! Hoppas ni har haft en unerbar helg med massor av skoj och påskägg;) Själv har jag fått några påskägg Ledsen för dåliga upptaderingar, haft skiiit mkt prov på sistonde o så Idag har jah mest chillat med fam...

Av crazychicka - 16 mars 2013 08:33

heeejI Ligger I sängen precis vaknat! Idag ska jag slinga håret, ljusa slingor, hoppas de blir snyggt! O imorgon ska jag in till stan med bästa + när jag är där ska jag köpa simkort till nya mobilen! Awesome!! :) Hejdå ...

Presentation


I'm not any normal girl. I'm the girl behing CrazyChicka!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards